Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право да направи рекламация при следните случаи: констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с обявения размер, цвят, цена или с обявената търговска марка. Извън тях клиентът няма право да откаже да получи и заплати поръчаната от него стока. В противен случай той дължи заплащане на извършените разходи за доставка и връщане на стоката.
Връщане на продукта и възстановяване на заплатената от потребителя сума
Виталити клуб изплаща сумата не по-късно от 30 работни дни, считано от датата, на която потребителят е направил рекламация, чрез пощенски запис или банков превод (в този случай е необходимо да посочите банка, IBAN, BIC, име на титуляря на сметката).
Заменяне на стоката с нова
Виталити клуб заменя стоката в срок от 7 дни от датата на доставка, съгласно чл. 55, ал. 1 от ЗЗП, или възстановява платената сума, ако преждевременно продуктът е изчерпан.